Medlemssidor

Här hittar du information som är till just för dig som är medlem. Är du inte medlem ännu? Bli medlem här!

Någon att prata med

Det finns flera facebookgrupper där man kan få kontakt med andra i samma situation. Du kan också ringa vår väntelefon: Parkinsonlinjen. På den här sidan hittar du alla kontaktuppgifter.

Medlemsförmåner

Alla medlemmar som är bosatta i Sverige omfattas av en olycksfallsförsäkring. Försäkringen gäller dygnet runt. Läs mer om försäkringen här.

Har du bytt adress?

Mejla oss, eller gör en adressändring här, så får du din tidning och annan information till rätt ställe.

Lämna gärna din e-postadress!

Det är dyrt att skicka vanliga brev. Hjälp oss spara pengar genom att ge oss din e-postadress, så får du medlemsutskicken via mejl istället för per post. Mejla till: parkinsonforbundet@telia.com

För dig som är anhörig

Du som är vän eller anhörig till en parkinsonsjuk kan behöva hjälp och stöd.
Läs mer på sidan för anhöriga»

Här hittar du alla kontaktuppgifter till Parkinsonförbundet.

Nätverket Yngre Parkinson arbetar med frågor som är intressanta för dig som fått Parkinsons sjukdom innan du fyllt 65 år. Nätverket vill skapa kontaktmöjligheter för dig som fått Parkinson i yngre år. Vårt mål är att göra sjukdomen lättare att hantera. Yngre Parkinson ordnar lokala träffar samt konferenser för deltagare från hela landet.

Yngre Parkinson webb

Yngre Parkinson på Facebook

Dokument och blanketter

På den här sidan finns blanketter, stadgar, mallar, etc och annat som framförallt är till för dig som är förtroendevald.