Karlstad Startsida

Lokalföreningens styrelse finns här »

Innehållsförteckning finns här »

Följande medlemsmöten är inbokade för resten av våren 2019:

Den 10 april kl 13:30 samlas vi i Västerstrandskyrkan och fortsätter den pågående genomgången av boken Parkinson från A till Ö.

Den 8 maj kl 13:30 samlas vi på Mariebergskogens parkering för samåkning till Åstorps gård. Där besöker vi en handelsträdgård med rikt utbud av växter. Vi blir visade runt och ges tillfälle att köpa växter till vårplanteringen i våra trädgårdar. Vi bjuder på fika på plats. Särskild inbjudan kommer att skickas ut.

Den 22 maj samlas vi vid Mariebergsskogens parkering för samåkning till på Finnbråtens gård utanför Karlstad. Där blir vi visade runt och får en inblick i hur ett lantbruk fungerar. Särskild inbjudan kommer att skickas ut.

Övriga Extra projekt under 2019

Boxningsträningen

Den boxningsträning, som många av oss deltagit i och uppskattat under år 2018, har vi för avsikt att fortsätta med. Nya deltagare är välkomna. Anmälan till vårens termin görs till Berit Nilsson per tfn: 054- 86 64 52, eller 070-485 16 25, eller e-post berit.nilsson43@yahoo.se   Man kan börja träna när som helst under året !

Dansträning:

Den träning i balans och koordination till musik som vi kallar ”dansträning” kommer vi att fortsätta under våren 2019. Anmäl ert intresse till Arne Grahn på tfn: 070- 601 61 92 eller på mail under  adress: arngra@telia.com. Man kan börja när som helst under pågående termin.

Värmland startsida

Karlstad

Kristinehamn

Webbansvarig: Hans Forsberg
(Vill du skicka ett mejl med förslag
till förbättringar eller någon annat
önskemål kan du klicka på namnet.
Fungerar inte detta skickar du mejlet till
hans.forsberg@live.com)

Sidan uppdaterad: 2018-03-15