Styrelsen i Parkinson Norrtälje 2017

Här hittar du information om verksamheten i Norrtälje Parkinsonförening

För att kolla om hemsidan är uppdaterad kan du trycka på tangenten F5

Hemsidan senast uppdaterad 2017-06-09/GE

Föreningen verkar för att parkinsonsjuka och anhöriga i Norrtälje har en mötesplats där de får information och har möjlighet att träffa likasinnade. Detta sker bl.a. genom att föreningen anordnar samtalsträffar, medlemsmöten och utflykter. Ordförande och vice ordförande i föreningen deltar aktivt i samarbete med Norrtälje kommun och Tiohundra avseende frågor som rör funktionshindrade och äldre.

Våra medlemsmöten har vi i stora samlingssalen, ROS, Hamnvägen 12, Norrtälje. Ordinarie tid kl 13.00 - 15.00. Där bjuder vi på kaffe och smörgås och har lotterier

TREVLIG SOMMAR

HÖSTENS PROGRAM 2017

28 Augusti kl. 13.00 på ROS

Runt 25 september gör vi en utflykt. Närmare information kommer.

16 oktober kl. 13.00 på ROS.

13 november kl. 13.00 på ROS

11 december jullunch kl.13.00 på ROS

Parkinsonskolan hösten 2017
Parkinsonskola del 2 startar den 11 september och träffas 4 gånger. Om intresse finns startarytterligare en kurs den 23 oktober. Anmälan till Olle Undmark  070-246 49 59