Rekreation och avkoppling 2021

6 till 8 september plats Flämslätt Lerdala.

Vår årliga rekreations dagar på Piperska i Lundsbrunn har vi flyttat till Flämslätt fina hotell resort vid Flämsjön Lerdala anledningen är i första hand beroende på att antalet deltagare begränsades till endast 20 personer. Vi vill att det ska kunna finnas tillfällen för så många som vill komma ska kunna ges en plats dessa tre dagar varje år. Flämslätt tar emot för oss i år upp till 40 pers, vi är redan fullbokade. Vårt fullspäckade program innehåller allt från modevisningar till lekar o tävlingar, samt underhållning i form av sång och musik.

Rekreations helgen i september kommer inte att genomföras då Corona virusets framfart lägger hinder ivägen. Piperska stiftelsen har beslutat att hålla stängt under hösten 2020.

Piperska
4 till 6 september 2020,
Kan komma att senareläggas, styrelsen återkommer med nya uppgifter längre fram i sommar och då vi vet mer om Corona och dess spridning. Se ovan Piperska är stängt under hösten 2020. Ingen rekreation på Piperska kan genomföras i år, 2020.