Årsmöte med Parkinson Skaraborg
Parkinson Skaraborg kommer att genomföra årsmötet digitalt.
Kallelse till årsmötet skickas ut till medlemmarna, och de som vill deltaga på årsmötet får anmäla sitt deltagande, anmälda till årsmötet kommer att få årsmötes handlingar samt en länk för inloggning till mötet.
Årsmötet är planerat söndag den 21 februari kl 14,00.

Inga möten eller träffar kan genomföras nu, vi avvaktar Corona virus och ser fram emot när det lättar på restriktioner från folkhälsomyndighet.

Använd telefon och dator, vi kan både se och höra varandra med dessa hjälpmedel.

Vattengympa och andra aktiviteter för hälsan både den fysiska och psykiska.

Uppstart gör vi i september med vattengympa i Skövde och Lidköping, Nytt är att vi i år kunnat starta vattengympa i Mariestads badhus varmvattenbassängen, 34 gr C.

Redskaps motion är igång i Skara på Hälsostudion.

Vi har ensamt tillgång till bassäng, omklädning och duschar. Vilket ger oss en trygg träning.

Corona virus

Styrelsen har tagit beslut att inte genomföra några resor eller träffar av de som vi planerat under våren. Detta för vår allas egen säkerhet i dessa tuffa virustider. Stanna hemma i den mån det är möjligt och utsätt er inte för onödiga risker. Vi ser fram emot ett förbättrat läge i höst, så förhoppningsvis ses vi då igen.

Sören

Ordf.

Årsmöte den 23 februari kl 14,00 plats Cesarstugan Östra Tunhem Falköping, väg mellan Falköping o Skara skyltar vid Gudhem.

Ett år har redan förflutit sen senaste årsmöte, och vi ser tillbaka på ett år fyllt av olika aktiviteter och utflykter som vi haft tillsammans. Så med extra glädje ser vi fram emot detta år 2020 då vi har att fira vår fina Parkinsonförening Skaraborg med 30 års jubileum.
Först nu till vårt årsmöte, Cesarstugan som du hittar lättast från väg 184 Skara - Falköping. Det är skyltat från denna väg inte långt från Gudhem.
Vi håller vårt möte i "Årstidssalen" byggnaden där teatern finns. Lokalerna är tillgängliga för både rullstolar och rullatorer. Efter sedvanliga årsmötesförhandlingar med Kaffe och semlor, ser vi utställningen " Bondens år ", mycket sevärt lovar de som varit där tidigare.
Varmt Välkomna
anmäl deltagande till