Vattengympa Skövde arena badhus.

Vattengympan i Skövde är tisdagar 9,30 till 10,30

Vattengympa i Lidköping badhus

​OBS På grund av corona virusets framfart och myndigheternas vädjan om absolut försiktighet, så är vattengympan i Skövde avstängd tills vidare.

Vattengympan i Lidköping är torsdagar 11,00 till 12,00

Redskapsgympa i Skara

Redskapsgympan i skara är fredagar kl 11,30 - 12,30

Boxningsträning Skövde

Lördagar 11,30

Bowling och fikaträffar i Skövde

Det finns bokat 2 banor för bowling varje tisdag kl 11,30 - 12,30 med start den 3 mars - 21 april. Christina eller Kent Kyrk kommer att närvara under dessa tisdagar och föra statistik på alla närvarande samt ge tips och lära ut om bowlingen.

Plats är Skövde Arena Bowlinghallen.

Välkomna och ta gärna med anhöriga, de bhöver också röra på sig.

Nu är vi igång, liten men naggande god grupp tog sig an bowlingbanor, käglor och klot. Vi spelade så svetten lackade i pannan, men så roligt det är med bowling. Nästa och efterföljande tisdagar hoppas vi att vi kan bli lite fler, är man inte ute för att spela så kan man vara åskådare och hejaklack. Ta en fika och bara umgås med varandra. Hoppas vi ses nästa tisdag den 10 mars kl 11,30. Bilder kan ni se på sidan fotoalbum.