Pågående aktiviteter

Fikaträffar under hösten (INSTÄLLT)

Vi har trevligt tillsammans och fikar gott. Ingen anmälan, bara kom som du är och du får gärna ta med någon om du vill.

Trollhättan: Första onsdagen varje månad 4/9, 2/10, 6/11och 4/12 kl.15 på Ritz, Hjortmossegatan 73. Ring Birgitta 0737 00 06 63 vid frågor.

Lysekil: Första måndagen varje månad på Björsells konditori, Kungsgatan 22. Ring Tomas 0739 96 35 81 för information om tid.

Vänersborg: Andra tisdagen varje månad 13/8, 10/9, 8/10, 12/11 och 10/12 kl.15.00 på Princess, Sundsgatan 5. Ring Ingvor 0730 60 45 45 vid frågor.

Åmål:  Hör av till Lisbeth Karlsson 0705 73 41 70 så berättar hon när det är fika.

Uddevalla: Andra onsdagen varje månad 14/8, 11/9, 9/10, 13/11, och 11/12 kl. 15 på Café Ryttaren på Södra Drottninggatan. Ring Lisbeth 0734 48 49 53 vid frågor.

Medicinsk boxning

Trollhättan: boxning i små grupper. Ingår i högkostnadsskyddet För info eller anmälan kontakta Leg. Sjukgymnast Christian Jönsson  christian.jonsson@alvhogsborg.se  eller 070-779 15 00.

Vattengympa (INSTÄLLT)

Strokeföreningen har vattengympa i varmvattenbassängen i vattenpalatset i Vänersborg fredagar kl.12.00-13.00
Anmälan o frågor till Marie Haddemo 070-776 54 69

Mejladresser

Vi vill att ni lämnar er mejladress till parkinson.nu@hotmail.se för att ni ska kunna få mer information oftare, för att få bättre kommunikation och för att få ner kostnaderna så att vi får pengar över till annat, bl.a. resor, m.m.

Rehabilitering och bidrag.

Information finns att läsa och svar på eventuella frågor angående rehabilitering och bidrag klicka på nedanstående länk:

Kommande aktiviteter

Julbord

Söndag 12 dec kl. 13.00.
Vårt traditionella JULBORD kommer att avnjutas under trevlig samvaro på Gustavsbergs Restaurang i Uddevalla.
Vi bjuder de Parkinsonsjuka och övriga medlemmar betalar 375 kr (ord. pris: 450 kr).
Om man uteblir utan att meddela betalas hela summan 450 kr (gäller alla).
Anmälan och frågor senast 5 dec på mejl till eva.lanesund@hotmail.com eller till Eva Larsson tel. 070-9461089
OBS! Betalning sker till vårt bankgiro 871–8793 senast 5 dec.

Bangolf

Bangolf tisdagar kl. 11.00 på väg upp mot Bergagården i Vargön. Vi går ett varv sen fikar vi och vi går ett varv till om du vill. Det är 18 hål. Ta med egen fika eller köp fika där om du vill. Vi startar så fort vädret tillåter i april. Hör av er till Roland Hansson 072-4330772 för information. Ingen anmälan utan kom när du har lust. Man lånar klubbor och boll där. Kostnad är 20kr. Alla är hjärtligt välkomna.