Café 7:an - här meddelar vi planerade träffar.

Välkomnar alla till ett par timmars avkopplande gemenskap. Kaffe med dopp serveras som vanligt till självkostnadspris. I skrivande stund har vi ingen föredragshållare, utan får vi under tiden fram till kl  16.00 utbyta erfarenheter, berätta historier eller reseminnen, sjunga en visa eller pröva vår skicklighet i Fia-spel eller vid darttavlan.

Kansliet, se adress nedan

Onsdag, 22 maj, 14:00 – 16:00

Anmälan görs senast den 20/5  till Tommy Magnusson 076 8031030 alt. tommy.magnusson1@comhem.se eller Bengt Ekström på mobil 070 6556053 alt. beneks@bredband.net

VÄLKOMNA! önskar Bengt och Tommy

Café 7:an onsdagen 22 maj 14 - 16 i  Föreningslokalen Nybrokajen 7,3 tr. (Hiss finns)

« Tillbaka till startsidan

Välkommen  till  Café  7:an !

Kontaktpersoner: Tommy Magnusson, e-post : tommy.magnusson1@comhem.se eller tel. 0768-031030 och Bengt Ekström, e-post: beneks@bredband.net eller tel.0706-556053

Här på Café 7:an träffas vi tillsammans med andra medlemmar för trivsam samvaro och njuter av gott  kaffe med dopp. Ibland får vi besök av en spännande gäst med intressant information.

Café 7:an har öppet kl. 14. 00 -16. 00 sista onsdagen i varje månad undantagandes sommaren.  Föranmälan krävs. Läs i Länsinfo för aktuell information.

Lokal: Kansliet Nybrokajen 7, 3 tr.