Här meddelar vi planerade träffar.

Cafe 7:an är tyvärr inställt onsdagen 25 april

Café 7:an säsongsavslutning onsdag den 30 maj 2018.

Vi välkomnar alla medlemmar till några timmars avkopplande gemenskap. Vi möts i vår lokal på Nybrokajen 7  och har trevligt mellan 15.00 till ca 17.00!

Kaffe med dopp serveras som vanligt till förmånligt pris, givande samtal växer sedan fram under hand och kan gesvar på frågor ni har. Ta gärna med er en anhörig/ vän som känner intresse för Parkinson. Någon kanske har en historia/reseminne att berätta eller sjunger envisa. Här finns plats för både allvar och skratt. Vi kan också pröva vår skicklighet vid darttavlan.

Anmälan görs senast den 28 maj till Tommy Magnusson på 076 8031030 alt. tommy.magnusson1@comhem.se eller till BengtEkström på 070 6556053 alt. beneks@bredband.net

Nya medlemmar har tillfälle att samtala och lära känna föreningen och  de lite äldre under trivsamma former.

Vi håller vårt café öppet mellan ca 15.00 – 17.00 och säljer kaffe och bröd till självkostnadspris.

Anmälan görs senast 28 maj så vi kan planera våra inköp av varor.

Välkomna!
Tommy- Bengt

Café 7:an onsdagen 30 maj 15 - 17 i  Föreningslokalen Nybrokajen 7,3 tr. (Hiss finns)

« Tillbaka till startsidan

Välkommen  till  Café  7:an !

Kontaktpersoner: Tommy Magnusson, e-post : tommy.magnusson1@comhem.se eller tel. 0768-031030 och Bengt Ekström, e-post: beneks@bredband.net eller tel.0706-556053 eller Thor-Stein Grini epost  t.grini@tyelia.com

Här på Café 7:an träffas vi tillsammans med andra medlemmar för trivsam samvaro och njuter av gott  kaffe med dopp. Ibland får vi besök av en spännande gäst med intressant information.

Café 7:an har öppet kl. 15. 00 -17. 00 sista onsdagen i varje månad undantagandes sommaren.  Föranmälan krävs. Läs i Länsinfo för aktuell information.

Lokal: Kansliet Nybrokajen 7, 3 tr.