Här meddelar vi planerade träffar.

Café 7:an

Onsdag den 31 oktober
OBS TIDEN kl 14.00 - 16.00 för er som har färdtjänst

Vi välkomnar alla medlemmar till några timmars avkopplande gemenskap. Vi möts i vår lokal på Nybrokajen 7  och har trevligt mellan 14.00 till ca 16.00!

Äntligen caféeftermiddag och träff med andra trevliga medlemmar och njuter samtidigt av en kaffe och bulle till självkostnadspris. Förutom trevliga samtal kan vi roa oss med lite dart, kanske frågelek om tekniken fungerar, och genom att delta i samtalen, få tips om hur man trots Parkinsons kan ha ett bra liv.

Ingen anmälan behövs. frågor om aktiviteten, ring gärna

Tommy Magnusson 076 8031030 alt. tommy.magnusson1@comhem.se eller Bengt Ekström på mobil 070 6556053 alt. beneks@bredband.net

VÄLKOMMEN! önskar Bengt och Tommy

Välkomna!
Tommy- Bengt

Café 7:an onsdagen 31 oktober 14 - 16 i  Föreningslokalen Nybrokajen 7,3 tr. (Hiss finns)

« Tillbaka till startsidan

Välkommen  till  Café  7:an !

Kontaktpersoner: Tommy Magnusson, e-post : tommy.magnusson1@comhem.se eller tel. 0768-031030 och Bengt Ekström, e-post: beneks@bredband.net eller tel.0706-556053 eller Thor-Stein Grini epost  t.grini@tyelia.com

Här på Café 7:an träffas vi tillsammans med andra medlemmar för trivsam samvaro och njuter av gott  kaffe med dopp. Ibland får vi besök av en spännande gäst med intressant information.

Café 7:an har öppet kl. 15. 00 -17. 00 sista onsdagen i varje månad undantagandes sommaren.  Föranmälan krävs. Läs i Länsinfo för aktuell information.

Lokal: Kansliet Nybrokajen 7, 3 tr.