Karlstad Startsida

Lokalföreningens styrelse finns här »

Innehållsförteckning finns här »

Parkinson Karlstad

Följande medlemsmöten är inbokade för resten av våren 2020

På grund av problem med lokal har vi varit tvungna att flytta mötet den 25/3 till den 12/3.

Besöket den 6/5 på Finnbråtens gård flyttas till den 20/5. Vi hoppas på varmare väder då än i början på Maj.

Torsdagen den 27/2   kl 14:00 i Biblioteket Karlstad Sessionssalen. Föredrag om antiinflammatorisk kost och frisk tarmflora. Föreläsningen är öppen för allmänheten.

Onsdagen den 12/3  samlas vi i Västerstrandskyrkan kl 13:30 och får lyssna till Musikalisk underhållning.

Onsdagen den 20/5 Besöker vi Finnbråtens Gård. Samling kl 10:00 vid Mariebergskogens Parkering. Anmälan om deltagande görs till Berit Nilsson på tfn 054-86 64 52 eller 070-485 16 25 eller per e-post berit.nilsson43@yahoo.se

Här ingår förutom guidning mat och fika. Allt helt gratis.

Ytterligare inbjudan kommer inte att skickas ut.

Håll även uppsikt på vår hemsida. Sök på Parkinsonforbundet och vidare på länsföreningar och därifrån till lokalförening Karlstad. Där kommer det finnas uppgifter om vårt vårprogram.

Övriga Extra projekt under 2020

Boxningsträningen

Den boxningsträning, som många av oss deltagit i och uppskattat under år 2019, har vi för avsikt att fortsätta med. Nya deltagare är välkomna. Anmälan till vårens termin görs till Berit Nilsson per tfn: 054- 86 64 52, eller 070-485 16 25, eller e-post berit.nilsson43@yahoo.se .  I den mån det finns plats i gruppen kan Ni börja träna när som helst under året.

Dansträning:

Den träning i balans och koordination till musik som vi kallar ”dansträning” kommer vi att fortsätta under våren 2020. Anmäl ert intresse till Arne Grahn på tfn: 070- 601 61 92 eller på mail under  adress: arngra@telia.com  senast  31/1 2020.

Värmland startsida

Karlstad

Kristinehamn

Webbansvarig: Hans Forsberg
(Vill du skicka ett mejl med förslag
till förbättringar eller någon annat
önskemål kan du klicka på namnet.
Fungerar inte detta skickar du mejlet till
hans.forsberg@live.com)

Sidan uppdaterad: 2018-03-15