Karlstad Startsida

Lokalföreningens styrelse finns här »

Innehållsförteckning finns här »

Kallelse till årsmöte 2020 i Parkinson Karlstad

Datum:        Onsdagen den 5 februari 2020

Tid:                                    Kl. 13.30 – 15.30

Plats:                                 Västerstrandskyrkans lokaler i Karlstad

13.30 - 14.00                    Årsmötesförhandlingar

14.00 – 15.00                   Kaffe med landgång

För dagordning klicka här.

Lägg denna kallelse på minnet! Vi vill att ni anmäler er i förväg, så att vi vet hur mycket fika vi ska ordna. Anmäl dig till Arne Grahn per tfn:070-601 61 92. Eller per e-post arngra@telia.com senast den 1 feb. 2020.

Ni som inte varit med tidigare på våra möten ta tillfället i akt och kom och bekanta er med oss och vår verksamhet.

Varmt välkomna hälsar styrelsen i Parkinson Karlstad

Arne Grahn

Följande medlemsmöten är inbokade för resten av våren 2020:

Torsdagen den 27/2   kl 14:00 i Biblioteket Karlstad Sessionssalen. Föredrag om antiinflammatorisk kost och frisk tarmflora. Föreläsningen är öppen för allmänheten.

Torsdagen den 12/3  (ändrad dag) kl 13:30 ”Snillen” spekulerar. Frågesport och andra klurigheter kantade med dikter och skrönor på värmlandsmål.

Onsdagen den 20/5 (ändrad dag) Besöker vi Finnbråtens Gård. Samling kl 10:00 vid Mariebergskogens Parkering. Anmälan om deltagande görs till Berit Nilsson på tfn 054-86 64 52 eller 070-485 16 25 eller per e-post berit.nilsson43@yahoo.se

Här ingår förutom guidning mat och fika. Allt helt gratis.

Ytterligare inbjudan kommer inte att skickas ut.

Håll även uppsikt på vår hemsida. Sök på Parkinsonforbundet och vidare på länsföreningar och därifrån till lokalförening Karlstad. Där kommer det finnas uppgifter om vårt vårprogram.

Övriga Extra projekt under 2020

Boxningsträningen

Den boxningsträning, som många av oss deltagit i och uppskattat under år 2019, har vi för avsikt att fortsätta med. Nya deltagare är välkomna. Anmälan till vårens termin görs till Berit Nilsson per tfn: 054- 86 64 52, eller 070-485 16 25, eller e-post berit.nilsson43@yahoo.se .  I den mån det finns plats i gruppen kan Ni börja träna när som helst under året.

Dansträning:

Den träning i balans och koordination till musik som vi kallar ”dansträning” kommer vi att fortsätta under våren 2020. Anmäl ert intresse till Arne Grahn på tfn: 070- 601 61 92 eller på mail under  adress: arngra@telia.com  senast  31/1 2020.

Värmland startsida

Karlstad

Kristinehamn

Webbansvarig: Hans Forsberg
(Vill du skicka ett mejl med förslag
till förbättringar eller någon annat
önskemål kan du klicka på namnet.
Fungerar inte detta skickar du mejlet till
hans.forsberg@live.com)

Sidan uppdaterad: 2018-03-15