Välkommen till Parkinson Södra Älvsborg

Walking to Borås
Pinocchio, den amerikanske konstnären Jim Dines version av den evige pojken. Den nio meter höga och sju ton tunga statyn står vid södra änden av Allégatan i Borås. Statyn invigdes 16 Maj 2008.

Hej,

Välkommen till oss i Parkinsonföreningen Södra Älvsborg.

Vi är en rätt liten förening, med härlig, god och varm stämning. Vårt huvudsyfte är att stötta de, inom vårt område, som har Parkinsons sjukdom eller deras anhöriga

Ambitionen är förstås att ha så mycket medlemsaktiviteter som möjligt, men vi har inte möjlighet att göra mer än vad vi hinner med och vad medlemmarna har intresse för. Därför är vi glada om just du vill engagera dig, antingen genom att arbeta aktivt i föreningen eller genom att komma som deltagare på våra möten och aktiviteter.
Hör gärna av dig om du vill eller kan bidra på något sätt.

Datum och tider för föreningens aktiviteter hittar du under rubriken Kalender

Ha det gott, skönt om dig! Vi hörs och syns!

Parkinsonföreningen Södra Älvsborg

(Kontaktuppgifter på styrelsemedlemmar)

***************************************************************************************************************************************************************

OBS! Anmälningar till resor och aktiviteter:

Öppna fliken Kalender, där finns all aktuell information om aktiviteter i Södra Älvsborg !

*******************************************************

Vi använder gärna E-post!

Det är dyrt och arbetsamt att skicka nyhetsbrev, inbjudningar mm. i vanliga brev. Därför är det bra om så många medlemmar som möjligt kan ta emot breven i datorn istället.

Om du som är medlem använder dator och har e-postadress, då vill vi gärna att du meddelar detta till oss. Meddela förbundskansliet elller prata med oss i länsföreningen.

Skicka din e-post till styrelsemedlemmar !

Tack för hjälpen!

/ Webredaktör