Välkomna till Parkinson Skaraborg

Nu äntligen är vår hemsida uppdaterad och omdesignad, se länkar till vänster i blå fälten bara att klicka på för att byta sida. Förhoppningsvis underlättar det att hitta det man söker.

Än har vi inte hunnit fylla upp alla sidor, men det pågår hela tiden och är sådant att det kommer till lite nytt då och då. Gå in och kolla på hemsidan ofta, här kommer det att finnas nya inlägg varje vecka förhoppningsvis. Det är vår grundtanke ialla fall.

Längst upp i det smala fönstret ser du länkar som : Hem Information Om Parkinsons sjukdom Butiken Medlemssidor Länsföreningar Yngre Parkinson, klicka även på dessa för information från förbundet etc, det finns flera undermenyer på varje flik där.

Bowling startar tisdag den 3 mars kl 11,30 - 12,30 och varje tisdag till den 21 april.

Plats Skövde Arena. Bowlinghallen.

Läs mer om detta under aktiviteter.

Information om Personuppgiftsbehandling
Parkinsonförbundet är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter. Du kan alltid komma i kontakt med Parkinsonförbundet genom att kontakta oss på parkinsonforbundet@telia.com. Medlemskapet i Parkinsonförbundet är frivilligt och det är även lämnandet av dina personuppgifter men Parkinsonförbundet behöver vissa personuppgifter om dig för att du ska kunna vara medlem.

Olycksfallsförsäkring ingår i medlemskapet
Alla våra medlemmar som är bosatta i Sverige omfattas av en olycksfallsförsäkring. Försäkringen gäller dygnet runt.
För mer information om försäkringen, läs under Medlemsförmåner

Vill du bli medlem i Parkinsonförbundet?

Som medlem har du många fördelar. Du får träffa personer som befinner sig i samma situation som du. Du får råd och information om sjukdomen och olika behandlingsprinciper. Du får vår tidning - Parkinsonjournalen - fyra gånger per år, och du omfattas av en olycksfallsförsäkring som gäller dygnet runt.